sunnuntai 28. joulukuuta 2014

Kehystäen

Oikeastaan on ihan kiva, että tännekin on tullut hanki ihan pysyäkseen. Nyt lunta on vielä enemmän kuin jouluna. Tuskittelin vähän aikaa sitten, ettei tuonne kylmään voi mennä kuvaamaan ja näpit jäätyy ja huhhuh... Mutta oikeastaan ei tuo kylmyys ja hanki ole ylitsepääsemätön este valokuvaajalle. Lapasia kaksinkerroin vain käteen ja kunnon eskimopuku talvikenkiä myöten niskaan, niin lumi onkin enää kiva vaihtelu kesäkuviin ^.^

Minä sain ihanan joululahjan :3 Sanoin teille aijemmin, etten toivonut tai todennäköisesti tule saamana mitään nukkeihin liittyvää, mutta olin väärässä! Minähän omistan tuon Canon Eos 1100D:n ja objektiiveina käytän siinä vain kameran mukana tullutta aika pitkälti turhaa ja huonoa objektiivia. Tämä minun ongelmani kai huomattiin, sillä paketista paljastui aivan mahtava Tamronin objektiivi, josta löytyy kunnon zoomi ja lisäksi makro. Zoomi JA makro samassa objektiivissa on vaihtelua minulle ja olen erittäin tyytyväinen tuohon makropuoleen, koska nukkekuvauksessa kiletämättä pieni makronpoikanen on todellakin hyvästä. Zoomi on tärkeä, koska kuvat näyttävän ikäänkuin tasaisemmilta lähelle zoomattuna kuin laheltä otettuina. Kyllähän sen nyt tietää, että paljon enemmän mahdollisuuksia kuvien kanssa on nyt tuon uuden objektiivin ansiosta!
kehys-11
Otin tänään mukaan Lucian, jota olin stailannut koko eilisen illan. Minulla alkaa kohta olemaan rahat kasassa vaatetilaukseen, jota olen mietiskellyt itseasiassa syksystä asti. Joskus on karua huomata, kuinka tekisi niiiin kauheasta mieli hankkia itselle jotain, mutta nuket huutaa hyllyltä vaatepulaa ja hyllyn tyhjyyttä xD. Noh, ehkä laitamme nuket kuitenkin etusijalle, koska Reginasta ainakin tiedämme sen, että hän on äärimmäisen lyhytpinnainen. Minä jaksan omia hankintojani venyttää pidemmällekin. 
Mutta joka tapauksessa: Lucia sai päällensä mielestäni suloiset vaatteet. En lakkaa rakastamasta kaikenmaailman stockeja, koska ne röyhelöt <3. Onnistuin jopa pitämään molemmat valkoiset säärystimet tallessa, vaikka pelkäsinkin niiden katoavan hankeen. Tämän shootin erikoisuus on ehkä kehys, jonka varastin kirjahyllystä omasta kuvastani. Olen nähnyt aijemmin muutamia tällaisia kehysshootteja ja olen aina rakastunut niihin, joten oli välttämätöntä kokeilla tätä itsekin. J

älkeenpäin lisätyt lumihiutaleet antoivat koko shootille hieman taijanomaisen säväyksen yhdessä vanhaikaisen asun ja hopeisen kehyksen kanssa.

Laittakaapa musiikkia soimaan jos kaipaatte tunnelman tehostusta! :)


kehys
kehys-2
kehys-3
kehys-4
kehys-5
kehys-6
kehys-7
kehys-8
kehys-9
kehys-10
kehys-11
kehys-12
kehys-13
kehys-14
kehys-15

Pitäkää hauskaa vielä seuraava viikko ja eikös sitten päästä taas koulunpenkkiä kuluttamaan o.O

15 kommenttia:

  1. Ihania kuvia *_*

    http://happypullips.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Pakko sanoa että nämä ovat yksiä lempikuviani sun blogista :)

    VastaaPoista
  3. Aivan ihania kuvia :__: <3 Lucia on niin suloinen :3

    VastaaPoista
  4. ihania kuvia ♥
    Rakastan Luciaa kun se on niin lutunen ja viattoman näkönen ;__;♥

    VastaaPoista
  5. Nyt. On. Sellanen. Juttu. Että. Anteeksi mun on pakko räjähtää
    SIIS IHAN TÄYDELLINEN SHOOTTI JA EN KESTÄ TOI ASU JA SIIS TOI MUSIIKKI LIIAN TÄYDELLISTÄ ITKEN VERTA TÄÄ OLI LIIAN HYVÄ MÄ KUOLEN MÄ RÄJÄHDÄN TÄÄ TUNNE AJHSGAFJK LIIAN IHANA ;_____; ♥
    Ehm oli pakko räjähtää koska toi tunne mikä tuli noista kuvista + musiikista oli jotain niin liian upeaa että meinasin alkaa itkeä tai jotain (miten mä onnistun eh ewe)
    Tosi ihanaa, olin jo pitkällä kirjoittamassa tätä kommenttia ja sitten tää päätti mennä edelliselle sivulle kiitos tästä ._. No en ehkä jaksa sitten kommentoida niin pitkälle ;_;
    -noniin rauhoitutaan-

    No ensinnäkin, toi musiikki. Se oli ihan täydellinen, en haluu kuunnella enää ikinä mitään muuta koska siis miten on noin ihanaa musaa wyäh ;___; Se sopi noihin kuviin kuin nenä peppuun ja paita naamaan eikun. (eh repesin itselleni koska aloin miettimään miltä näyttäs jos.. joo jatketaan) Ja toi just sellasta taijanomasta tunnelmaa tohon. Liian hyvä ♥ Plus toi nauhapanta sen päässä, sekin sopi tohon asuun hyvin ;__; ♥ ja se peruukki meni sopösti hihi
    Ja todellakin, palvon stock asuja liikaa koska siis rusetit ja pitsi ja röyhelöt ja kaikki wäh on liian ihania. Ja MINKÄ MALLIN STOCK ASUUN KUULUU NOIN IHANA MEKKO? ;_____; ♥ Palvon liikaa, se sopi muutenkin Lucialle liian hyvin, koska sen silmätkin on siniset ja nyt suistun taas silmäpalvontaan, mutta kun miten voi olla noin lumoavat silmät ääää ne kiiltää niin ihanasti ;__; Tollaset sinisävyset asut ja silmät sopii lumen keskelle liian hyvin ;__;

    Sitten siis *päälyötyhjääyhtäkkiä* ...
    NIIIN siis toi Lucian yleisilme muutenkin, toi sen peruukki on liian söpö ja sopii noihin silmiin liian hyvin, plus siis noi meikit on jotain niin ihanaa että pakko tehdä välikuolema niillekkin *dead*

    Mun pää lyö taas tyhjää ei pitäs hiplailla kännyä samalla ehhh

    Okei jos nyt sanon jotain mistä jos sanoin niin en muista ehehehh

    Niin, siis nnoi muokkaukset oli kans tosi hyvät, millä sä muokkaat? ;__; Noi lumisateet sopi tonne tosi hyvin, siinäkin oli sitä tunnelmaa ♥
    Jep, lunta on tullu hirveesti nytten~ Pakkasta sais olla vähemmän, mäkun aina paljain sormin kuvailen ja aina siinä joku tunti vierähtää niin jo yhdenkin asteen pakkasessa sormet ehtii lorahtaa tunnottomiks vaikka välillä niitä jumppais ja tunkis hanskoihin, ehh >n< #huonoääreisverenkierto
    Siis toi kehysidea oli liian hyvä, Lucia, mä tahdon sut kehystettynä mun seinälle nyt heti :3 Come on ♥

    Lempparikuva oli ehkä kolmanneks viimenen tai sitten shootin eka. (miks mä aina sanon että lempparikuva vaikka valitsen aina kaks idk mun pitää tästä lähin sanoo lempparikuvaT koska kaks on hyvä määrä hih) Ekassa siis mä jäin tuijottaa sitä koska toi kehys tossa vieressä, jotenkin niin hieno ♥ Ja siis palvon noita lisäkäsiä, mä haluan itekkin tollaset mun neideille mutta en oo saanu aikaseks ostettua vähh ;n; #okeiseonse #rahapula

    Tää jäi nyt vähän lyhyemmäksi koska ruokapöytä kutsuu 8) Joten hyvää uuttavuotta nyt, jos et enää postaa tänävuonna ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tätä edeltäville kommenteille ja SUURI kiitos sinulle jälleen Fondue :3 Toistelen tätä, mutta ihana kun jaksat aina kommentoida näin piiiiitkästi :*
      Ja ja... Tuo Stock-mekko on siis Reginan eli Regeneration Principessan, MUTTA mä olen muokannut sitä ;__; Leikkasin siitä joskus irti sen yläosan niin, että siitä tuli hame, koska muuten mekko ois sopinu vaan stock-vartaloille. :D

      Poista
  6. Ehkä mäki uskallan nyt sen objektiivin kaupan hyllyltä hakea. Mä oon tota samaa objektiivia katellu pitkää kaupassa ja rahat on ollu aikoi sit kasas. Taian käyä heti huomenna hakemasa.

    VastaaPoista
  7. Todella kivoja kuvia, sekä tuo kehys oli mielenkiintoinen lisä, joka sopi kuvien tunnelmaan. ^^

    VastaaPoista
  8. Waaaah ; - ; kuolin r.i.p ....... Ihana tää shootti yh musiikki toi täydellisen tunnelman tähän ja nuo kuvat ; O ; Ehdottomasti postauksen lemppari kuva oli tuo lumeen upotettu kehys ja Lucia istuskelemassa sen takana! ♥

    VastaaPoista
  9. Mä oon nyt viime aikoina tykästyny sun blogiin tosi paljon, postaus postauksen jälkeen aina vain enemmän! <3
    Sun kirjoitustyyli on kiva ja jaksaa lukea helposti pidemmätkin tekstinpätkät,
    ja sun kuvaustaidot....rakastan! <3
    Tää shootti oli aivan upea ja toi musiikki viimeisteli ton taianomaisen tunnelman c': <3

    cheerful-doll.blogspot.fi

    VastaaPoista
  10. Oi ihanaa, kiitos teille kaikille :*

    VastaaPoista
  11. Oi ihana '3' Kuolen tohon ihanaan laatuun ja kauneuteen ;33 <3333
    T:Siniapila

    VastaaPoista