sunnuntai 28. syyskuuta 2014

Oranssi ja Peili

Melkein olisi minunkin aika katsoa peiliin, kun taas olen postaamassa enkä lukemassa kokeisiin! Kokeita tosiaan on riittänyt, niinkun tähän aikaan varmasti hyvinkin monella koululaisella. Ei kuitenkaan sovi antaa syksyn ihanien värien livahtaa läpi sormien koejakson aikana :3.

Minulla oli lauantaikoulupäivä tänä viikonloppuna ja siitä johtuen postaussuunnitelmat jäivätkin näin sunnuntaille. Minulla oli kuitenkin idea jo koko kuluneen viikon ja nyt olen todella tyytyväinen, kun sen toteutuskin onnistui näin mukavasti! 
Tässä blogissa olen kerran kuvannutkin Luciaa vanhan uskollisen käsipeilini kanssa. Silloin tosin oli talvi ja kylmä, peili huurussa ja näpit jäässä. Nyt pääsin viemään peilin ihanien värien keskelle vaahteroiden alle, iltaaurinkoon! Mukaan lähti Regina, koska ihanasti sain toivetta siitä, että häntäkin pitäisi taas kuvailla :). Peilin kanssa kuvaaminen on omalla tavallaan haastavaa, mutta onnistuin mielestäni hyvin. Ainakin kaunis syksyn oranssi sävy näkyy kuvien taustalla ja peilistäkin osittain. Regina pääsi kantamaan jopa oranssia kukkaseppelettä, jonka ostin Traconista. 

Kuvien muokkauksista voisin sanailla sen verran, että ne ovat taas hieman poikkeavat. Olen ensinnäkin napannut kuvat macro-objektiivilla, joten siitä ovat tulleet kuvien kauniit pehmeät osat ja taustan häivytys. Olen säätänyt kuvien valotusta ylemmäs ja siksi ne sisältävät muutamia puhkipalaneita valkoisia alueita --> tarkoituksella ;). Valotuksen tasapainoksi olen lisännyt tavallista enemmän kontrastia, mutta mielestäni se näyttää hyvältä voimakkaiden värien kanssa! 

Sia - Chandelier

peili-2
peili
peili-3
peili-4
peili-5
peili-6
peili-7
peili-8
peili-9
peili-10
peili-11
peili-12

Arki lähtee taas, tsemppiä viikkoon! :3

8 kommenttia:

  1. Wow, aivan ihania kuvia :3
    Söötti tyttönen Regina, ja tää musa on rakkautta > 3 < !
    Ihanat vaatteet, ja wooow toi kukkaseppele + luonto, rakastan tätä syksyistä ilmaa :3

    VastaaPoista
  2. Wou ihania kuvia! <33 ouo

    cheerful-doll.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. ^^Kiitos ihanille, jotka viitsivät heittää kommentilla!
    Pieni hiljaiselo kommenteissa ollut :P

    VastaaPoista
  4. Voooi, aivan ihana ihanaa. >3<
    Tykkäsin todella paljon tuosta ideasta että nukke kääntää peilin suo kohti. :3
    Suuper hienoja kuvia !

    VastaaPoista
  5. Wääh, ihania kuvia ♥ Anteeksi olen pahasti myöhässä, korjaan tapaniih! Nyt näihin kommaan vähän lyhyemmin koska meh mulla on viiden viikon takaa postauksia lukematta x-x
    Mutta Reksu on tapansa mukaan ihana, ja noi vaatteet, wääh ♥

    VastaaPoista