perjantai 13. kesäkuuta 2014

Picfic - Tyrmäävä tuttavuus

Nyt olisi taas aika nähdä kuvatarinan merkeissä ^.^ Tällä kertaa saatte hieman pidemmän osan, vaikka koko päivän on sitkeästi satanutkin kokoajan. Yksi aurinkoinen vartti mahtui sateen sekaan kuitenkin ja minähän ryntäsin pää kolmantena jalkana kuvaamaan xD Tahdoin ehdottomasti saada tämän osan kuvattua, koska olin valmistellut ja suunnitellut tämän kauttaaltaan jo paaaaaljon aijemmin :)
Tässä tarinassa pääsette näkemään sen hurmaavan villatakin, mistä puhuin <3. Lucia pukeutui siihen ja se sopi aivan täydellisesti! Nyt Lucialla ja Derekillä on molemmilla villatakki. Itse asiassa jos lasketaan mukaan talvella esitelty pitkä vaalea takki, kaikilla nukeilla on oma villatakki! :3

Katso kuvatarinan edellinen osa edellisestä postauksesta, jos jäi näkemättä ;)

puhuu
*tekee*
ajattelee
huutaa

Ja musiikki

pic
Lucia: Hei Regina, haluisikko tulla mukaan puistoon? 

pic-2
Lucia: Mulla on eväitäkin.

pic-3
Regina: Mene sinä vaan. Mun pitä pistäytyä kaupungilla.

pic-4
Lucia: Okei, hei sitten!

pic-5
Lucia: Saanpahan aikaa pohtia tuon oikun käyttäytymistä... Mistä hän tietää kaiken?!

pic-6
Puistossa...
Lucia: *Näpyttelee kännykkäänsä*

pic-7
Lucia: *kavahtaa askelten ääneen takaansa*

pic-8
Lucia: Hei, kuka siellä? Kuka sä oot?

pic-9
Lucia: Haloo? *ei vastausta* Täytynee säikäyttää hänet... En halua ketään kimppuuni...

pic-10

pic-11
Lucia: Heilauttaa pulloa kohti tulijaa*

pic-12
Poika: Eih! Et saa!

pic-13

pic-14
Lucia: Eikä! Ei minun pitänyt osua häneen ;__;

pic-15
Lucia: Herää! Ole kiltti ja herää! *Soittaa puhelimella* Regina vastaa nyt.

pic-16
Regina: Outoa... Lucia soittaa. Onkohan kaikki hyvin?

pic-17 kopio
Regina: Haloo? Miksi soitat?
Lucia: Sinun pitää tulla tänne! Olen tappaja!!
Regina: Mitä ihmettä? Tuskin olet ketään tappanut. Odota, tulen sinne.

pic-17

pic-18
Regina: Kamalaa! Jotain tosiaan on tapahtunut. *kiihdyttää askeliaan*

pic-19
Regina: Hyvänen aika! Mitä sä oot tehnyt?
Lucia: Mun piti vain säikäyttää hiiviskelijä. Ei ollut tarkoitus osua... Niin, löin häntä pullolla ;__;

pic-20
Regina: *kokeilee pulssia* No, et sinä sentään tappaja ole. Hän herää varmasti pian.

pic-21
Poika: *Hätkähtää hereille* Mitä minulle on tapahtunut?

pic-22
Lucia: Umm... Sinä... Sinut teilattiin... Kerrassaan älytöntä sillä...

pic-23
poika: *Keskeyttää Lucian ja katsoo Reginaa lukittunein silmin* Kuka olet? Sinä siinä!

pic-24
Regina: *kavahtaa taaemmas* Regina, olen Regina... hetkinen... kuka hän on?

pic-25
Regina: *Katsoo poikaa silmiin* Sinä olet...? Derek, olet Derek! herranjumala, se on hän!

pic-26
poika: *Hämillään* Ömm... Ehei *naurahtaa teennäisesti* En ole. Minä olen... James, James Watson.

pic-27
Regina: Ja minä kun luulin... Ei voi pitää paikkaansa!

pic-28
Lucia: Oletko kunnossa Regina? Liittyykö tämä muistamaasi paloon?! o.O

pic-30

Regina: Ehei, olen aivan kunnossa... On erittäin hyvä että... Että herra _James_ on kunnossa. *Katsoo merkitsevästi poikaa*
poika: Niin todella. Merkillinen ensitapaaminen...

16 kommenttia:

  1. Ooh ; - ; Aivan upee picfic! Odotan innolla jatkoa ♥

    VastaaPoista
  2. O.o Hieno kuvatarina, suloiset nuket ja nättejä kuvia<3 mielenkiintoinen ensitapaaminen tosiaankin :3

    VastaaPoista
  3. Wow, aivan ihana kuvatarina *3*
    Jatka pianpian ! :3

    VastaaPoista
  4. Ooo, nopeesti jatkoa! :3 tää on tosi hyvä^^Derek parka, ei oo kiva saada pullosta päähän^^

    kirsikankukka3.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. Ihana kuvatarina, jatkathan tätä pian! :3

    VastaaPoista
  6. Vauu upea kt! :3 <3


    cheerful-doll.blogspot.fi

    VastaaPoista
  7. Vastaukset
    1. Ja tämä toimii pienenä kokeiluna, ignooratkaa :'D

      Poista
  8. upee kuvatarina, jatkoo ootellessa o u o ♥

    VastaaPoista
  9. Ihana!!! Jatka toki niin pian ku kerkeet:33

    VastaaPoista
  10. Tosi hienot kännykät, mistä sait?

    VastaaPoista