lauantai 24. toukokuuta 2014

HAASTE jonka olen saanut tuhat kertaa...

jääkausi on tulollaan-2

Eli olen saanut tämän nyt paljon blogeissa pyörineen haasteen todella monelta taholta ja joiltakin jo kaaaauan sitten. anteeksi, etten tehnyt tätä >.< Ja ajattelin vihdoin ottaa itseäni niskasta kiinni ja iltani kuluksi tämän haasteen tehdä. Valitsin summassa yhden haastajan ja teen haasteen hänen kysymyksillään. Anteeksi teille muille haastajille, joiden kysymyksiin en tule vastaamaan tai jos tahdotte, vastaan sitten myöhemmin :)

   Sain haasteen:

Haasteen säännöt:

1. Jokaisen haastetun tulee kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Haastetun pitää vastata haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 uutta kysymystä uusille haastetuille.
4. Haastettujen tulee hastaa 11 blogia, joissa on alle 200 lukijaa.
5. Sinun tulee kertoa kenet haastat
6. Ei takaisin haastamista 
-olen pahoillani jos itse teen tämän, koska en ole seurannut keneltä kaikilta olen tämän saanut.


11 seikkaa, jotka musta pitää tietää!

1. Olen syntynyt heinäkuussa ja menen kesäloman jälkeen kasille.
2. Olen aloittanut nukkeilun vuoden 2013 elokuussa.
3. Omistan kolme nukkea ja vinkiksi, täydennystä tilataan aivan pian ;).
4. Kamerani on Canon EOS 1100d.
5. En pidä matkustamisesta
6. Harrastan nukkeilun ohella pianon soittoa ja olen harrastanut suunnistusta.
7. Pidän homejuustosta, mutta en voi syödä sitä liikaa.
8. Kuuntelen todella paljon musiikkia.
9. En pidä koulunkäyntiä ikävänä, en vain pidä kaikista kokeista.
10. Olen noin 163 cm pitkä :D.
11. Olen matikkapainotteisella luokalla.


Kysymykset jotka sain

1. Onko lemmikkiä, jos on niin mikä?
Perheelläni on koira, rodultaan Cocerspanieli.

2. Missä maissa olet käynyt?
No... Olen käynyt Ruotsissa ja Portugalissa sekä Tanskassa.

3. Mikä puhelin?
Apple iPhone 4s

4. Mitä tekisit jos kuulisit, että maailmanloppu tulee huomenna?
Tietenkin kaikkea, mitä olen aina halunnut tehdä ei, en ole kertomassa mitä olen aina halunnut tehdä 8) Tai jos ollaan realistisia, ehkä panikoisin jossain nurkassa koko päivän ;__;

5. Millaista musiikkia kuuntelet?
Kuuntelen paaaaljon kaikkea, mutta heviä en kuuntele enkä juurikaan mitään country-tyylistä :P. Pop-musiikki soi varmasti kaikista eniten minullakin.

6.  Onko sinulla sisaruksia?
On toki, kivoja sisaruksia ja kaikki nuorempia kuin minä.

7. Mitä olet harrastanut elämäsi aikana?
En oikeastaan ole kokeillut moniakaan harrastuksia. Tähän mennessä taito karttunut suunnistuksessa, pianon soitossa ja valokuvaamisessa. Lisäksi lasken itse harrastukseksi myös kirjoittamisen.

8.Uskotko henkiin tms?
Lähinnäkin leikkimielisessä tarkoituksessa, sillä totta puhuakseni ei, en usko ollenkaan.

9. Missä nettipaikoissa käyt?
Blogger, tietenkin. Lisäksi tuttu Facebook ja Flickr sekä erilaiset foorumit. Koko nukkeharrastukseni löysin netistä, Gosupermodelin pullip-keskustelusta.

10. Viisi lempiasiaasi järjestyksessä?
Hmm... Jos ymmärsin oikein niin:
1. Musiikki
2. Kesä
3. Valokuvaaminen ja muutenkin nukkeilu
4. Ystävät <3
5. Hymyileminen ja hymyt

11. Mitkä adjektiivit kuvaavat sinua parhaiten?
Ehkäpä yritteliäs ja nauravainen ainakin :D Lisäksi varovainen ja pessimisti kuvaavat minua.


11 kysymystä haastetuille

1. Mikä karkkimerkki on paras?
2. Kesä vai talvi?
3. Mitkä ovat kolme inhokkiruokaasi?
4. Mitä kammoat erityisen paljon?
5. Oletko liikunnallinen?
6. Pidätkö eläimistä?
7. Seuraatko muotia, pukeudutko sen mukaan?
8. Mitä vahvuuksia sinulla on?
9. Pidätkö tällaisista haasteista?
10. Kauanko olet pitänyt blogiasi?
11. Oletko enemmän ilta- vai aamuihminen?

Teidät on haastettu
Jos olette jo tehneet haasteen pyydän anteeksi!
Glossy Future
PullipDream
Chain Girl
Dolls With Me
Little Sweet Doll Dreams
Pictures of Dreams
Life With Our Dolls
Pullip Sisters
Valokuvaus ja Pullipit
Silver <3 Lantern
Story of Dolls


Huh, nyt sekin on tehty :)
Nähdään taas pian valokuvauspostauksen merkeissä!

5 kommenttia:

  1. ihana haaste <:
    mietinki jo, miks en oo nähny sun nimee suunnistuslistoissa :___; olis ollu kiva nähä jossain kisoissa :<

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, tämä kesä hieman välikesäksi taitaa jäädä. Ehkä sit joskus taas alotan uudestaa suunnistuksen :D

      btw... mäkin rakastan bloggeria <3 Toi fontti vähä sekoilee tossa xd

      Poista
  2. Kiitoksia haasteesta! :) Teen sen sitten kun ehdin. :D

    VastaaPoista
  3. Apua saana voikko auttaa! Tilasin vahingos jotai plasticpopista ja sähköpostii tuli se laskujuttu ja kaikki nii voinko vaa ignooraa sen ku en ees voi ostaa sitä! apua pelottaaaa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa varmasti etsiä Plasticpopin sivuilta joku sähköposti tai muu yhteydenottotapa ja kirjoittaa heille ongelmastasi. Olen lähes varma, että sivuilla kuitenkin on joku tapa lähettää heille viestiä.
      Pelkkä laskun ignooraaminen voisi aiheuttaa ihmetystä, joten ongelmasta on hyvä kertoa.

      Poista